Klaipėdos Universitete įrengta išmani mokymo sistema

Nuotolinės studijos šiais laikais populiarėja vis labiau. Taigi nemaža dalis aukštųjų mokslo institucijų stengiasi sukurti hibridinio mokymosi galimybę. Tai reiškia, jog kai kurie dėstytojai arba studentai paskaitose dalyvauja nuotoliniu būdu. Visgi norint, kad toks mokymasis būtų išties efektyvus, svarbu investuoti į įvairias šiuolaikiškas technologijas. Būtent tai ir padarė Klaipėdos universitetas, kuriame buvo įrengta išmani mokymo sistema, palengvinusi kasdienybę tiek dėstytojams, tiek patiems studentams. 

Hibridinio mokymo svarba

Hibridinis (mišrus) mokymas Lietuvoje populiarėja vis labiau. Jis pasižymi nemenka privalumų gausa – efektyvumu, lankstumu, technologijų integracija. Hibridinis modelis apima kontaktinį ir nuotolinį mokymąsi. Visgi tam, kad jis vyktų sklandžiai, itin svarbu įrengti kokybišką bei tinkamą įrangą. Tai buvo atlikta ir Klaipėdos universitete. Net penkiose auditorijose įdiegta moderni, tačiau ganėtinai paprasta įranga. Ji suteikia galimybę paskaitas vesti ne tik į mokymosi įstaigą atvykusiems, bet ir nuotoliu prisijungusiems studentams. 

Konferencinė įranga

Universitete taip pat atnaujinta konferencinė sistema. Projekto metu buvo susitelkta į garso-vaizdo konferencinę įrangą didžiausiose erdvėse. Pavyzdžiui, Rektorato ir Senato posėdžių salėse įdiegtos garso bei vaizdo įrangos kompleksas leidžia interaktyviai vesti prezentacijas. Išmanus mikrofonų masyvas taip pat suteikia galimybę bet kur patalpoje esantiems asmenims puikiai viską girdėti. Stasio Vaitekūno aula salėje sumontuotas lazerinis Optoma vaizdo projektorius, turinį dubliuojantys ekranai, tolygiai išdėstytos akustinės sistemos. Visa tai leidžia žiūrovams komfortiškai matyti ir girdėti turinį. 

Dėstytojų darbo vietos

Atnaujinimai atlikti ir dėstytojų darbo vietose. Įmontuoti All-in-one tipo kompiuteriai leidžia inicijuoti vaizdo skambutį su nuotoliniu būdu prisijungusiais studentais ir demonstruoti vaizdinę medžiagą. Interaktyvus ekranas suteikia galimybę valdyti prezentaciją pirštu arba rašikliu. Be to, dėstytojai ir studentai gali piešti ant jau rodomo vaizdo. Stacionari išmanioji vaizdo kamera geba automatiškai, be vartotojo įsikišimo sekti dėstytoją, esant poreikiui jį priartinti. Tai perduoda geresnį vaizdą nuotoliniu būdu besimokantiems studentams. 

Taigi, kaip galima matyti, Klaipėdos universitete įrengta išmani mokymosi sistema palengvins darbą ne tik dėstytojams, tačiau ir patiems studentams.